fredag 12 februari 2010

Migrän..o inget besök..

..av John blund. Undrar hur länge man ska orka vara vaken innan man kraschar ihop? Detta gör mig fullkomligen insane! Måste nog allt lyda Renée & ringa VC. Hatar det för de läkarna som finns där byter ju liksom av varann eller ja, det e nya varje gång o med min BIFFIGA journal o alla sjukdommar o krämpor hit o dit så tar det en stund o förklara för dem Jag vill i alla fall kort o gott ha mina starka Dolcontin-tabletter tillbaka. Men det kan jag inte få om jag ammar tror jag..så det e svårt. Men om inte jag mår ok så kan man ju inte orka och orkar man då inte så funkar ju ingenting. Ja, ni fattar kanske?;)

Jaja, som jag brukar säga, "Äh fan, det ordnar la sig". Måste det ju göra på ett eller annat vis. Anyway så fick jag migrän o den har suttit i här hela dagen nu. Väntat på att det ska släppa, men icke. Piggades i alla fall upp av Virre som ringde innan, tack ska du ha! *You are the best* Ska se om farbror John blund kan komma hit inatt och ströa i mina ögon med det där sömnströet han har;) GIVE ME SOME!

Usch, ikväll Let´s dance o det e ju bara så skitkasst:( Det ska jag INTE se. Blir nog CSI eller så drar jag la i en film. Sämre än sämst på lördag sen..Melodifestivalen..fy vilken skit:( Det verkar vara många som ser, men jag är INTE en av dem. Gillar inte musiken, inte själva grejen och inte att det e uppdelat så som nu... nä tack, det vill jag inte se:) Jag föredrar annat jag.:)..smaken e delad. som alltid:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar