lördag 27 februari 2010

Kan man vara gladare?

Lillfisen Uldin var på skratt-humör här igår kväll. Vi låg och asgarvade åt honom:) Tjejerna hade gått o lagt sig, men Marcus o jag kollade på tv och då börja Måns på o garva, göra kul ljud och skratta som en tok. Detta gjorde ju att vi satt där o skratta åt honom så vi hade ont i magen;) Ja käre nån vad vi skrattade:D

Annars har vi städat o grejat här. Och, min rygg ballade ur igen..ännu mera. Var nog för jag bar överdelen till barnvagnen igår.. För att göra en lång historia kort så är vi 6 personer i bilen, och Marcus sitter i extrasätet bak i bagageutrymmet. Då går inte vagnen in utan att man måste ta bort hjulen på den. Så, medans mannen plocka av dem höll jag i överdelen på vagnen då.
Var nog bergis av det som det är sämre. Inget kul med andra ord:( Dessutom måste jag nu ta o ragga en ny värmesalva, dem är så bra:)

Här blir det ikväll nog en skrivkväll för min del, skulle ha sett film, men Thomas ville ju se nåt skit på OS:et;) så..det tar vi en annan dag:)

Just det, ska skriva:
HURRA HURRA FÖR EMMY PÅ DIN 10-ÅRS DAG!! HOPPAS DU FICK EN JÄTTEBRA DAG VÄNNEN:) KRAM FRÅN OSS.

Nu ska jag surfa efter salva, ha det!

1 kommentar:

  1. Jodå, dagen blev bra! Men din dag kanske inte blev så bra? Lilla vän, du får ta det lugnt (och ringa det där samtalet du vet..).
    ps. säg till Micis att Emmy inte kan svara på sms. Troligtvis ett knäppt sim-kort så jag ska ringa telia på månda om jag kommer ihåg...

    SvaraRadera