lördag 13 februari 2010

Hurra hurra

Idag är det ingen vanlig dag, nej, för det är Veronicas födelsedag. Min vän, min goa, söta vän som alltid finns där vad som än sker.:) *THERE IS NO ONE LIKE YOU* Så, GRATTIS på dig darling!!! Hoppas att du tycker om dina paket o så att du fått en toppendag:) puss o kram <3



Inte bara Virre som firades idag, nej, även lilla pappa som ju egentligen fyller den 18/2, men nu firade vi honom idag:) Skoj var det o han blev så glad över sin trådlösa telefon o termometer så.:) Roligt att glädja någon tycker jag.:) Bjöd på våfflor och det var ju mumsigt. Men det märks att jag inte e som vanligt, fick bara i mig 4 st då. Annars kan jag äta många..11 brukar inte vara några problem;)

Nu ska jag dona med lite annat här, ha det bra alla!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar