söndag 14 februari 2010

Alla hjärtans dag


Detta supersöta ljusfat fick jag av svärmor:) Tack kära du:) Snällare svärmor får man ju leta efter.:)

Vi hade en fin alla hjärtans dag:) Fick paket, gav paket och det var mysigt:) Måns fick detta av farmor:


Sötaste Bamse-setet:) De andra kidsen sprang iväg med sina grejer så jag hann inte ta några foton på dem;) Men , en glad liten Måns det fick jag i alla fall på kort:) Han e ju så gosig, lillprinsen min:) Kan gosa ihjäl mig med honom ju;)


*SÖTASTE!!!*

Hoppas ni andra har en fin alla hjärtans dag också, det är ni värda:)

Kram på er! <3






3 kommentarer:

  1. Vad söt lille Måns är. Tycker han är lik din bror! Kramis!!!

    SvaraRadera
  2. Renée; det tycker jag med:) Måste leta bebeiskort på Mats hos pappa o jämföra lite;) KRAMIS

    SvaraRadera
  3. Kanske det är så att Mats kommer tillbaka i Måns? Hans pånyttfödelse. Ja, vem vet? Söt är han hur som helst - och vilket leende! :)

    SvaraRadera