torsdag 25 februari 2010

Besök hos farmor

Idag mina vänner så har jag, Måns o Matilda varit ute i snön. Tog en promenad ner till Bryggaregatan och farmor.:) På Vägen dit kollade vi in alla hustak med enorma drivor snö, och den vart Matilda så faschinerad av alla istappar som satt på endel hus. Hur kan det frysa till sådär långa tappar?;) Jaaa, jag vet inte. :) Måns somnade som vanligt bums i vagnen, hann inte ens knäppa åkpåsen innan han sov o snarkade;)


Lilla pluttisen:)




Alltså jag har hur mkt foton som helst på honom;) Han gör så jag smälter;) Blir inte lätt o framkalla kort nej..;) Men jag måste ta o göra det snart för nu e det typ 300 kort som ligger o darrar i digitalkameran;) 97% av dem enbart på Måns:D


Farmor Inger och Måns:)

Vi fikade hos Inger, satt o pratade o sådär. Matilda byggde med lego och såg en film med Jordgubbs Lisa.:) Himla trevligt faktiskt och det var mysigt att sitta där vid kaminen och mysa in sig o se toksnön utanför;) Nu ska jag roa mig med att lägga in lite ren tvätt, sen blir det nattning o annat.
Ha´det!

1 kommentar:

  1. Otätade tak som gör att värmen sipprar ut - då blire istappar - hälsa tildisen det ;-) B3

    SvaraRadera