torsdag 1 april 2010

Bortskämda barn??!!;)

Jag har fyra barn. Dem är nog allt något bortskämda ja;) Fast, jag tycker det är skoj o skämma bort dem lite:) Älskar att se deras miner o deras glittrande, tindrande ögon när de får något. de blir ju så glada för allt de får. Ett par strumpor o de tackar femtioelva gånger:) Så skoj:)

Vi har köpt påskpresenter i alla år..först började mina föräldrar o barnens farmor att köpa... sen har det fortsatt så:) Idag fick de påskpresenterna av min pappa. Varsina bärbara cd-spelare, böcker o kläder. Måns fick dock ingen cd-spelare..;) De ringde ju upp honom direkt o tackade i kör;) *L* Jag fotade för glatta livet..här ser ni lite bilder:)
*Liten Måns i påskägget;)*

*4 glada barn som fått lite påskpresenter:)*

*Påskakärringarna*


Det var några bra foton jag lyckades få till denna gång.:) Inte så dåligt. Ha en riktigt GLAD PÅSK allihopa.
Kram

5 kommentarer:

  1. Glad Påsk till er alla från oss på Vallgatan!!

    SvaraRadera
  2. Äsch - inte ett dugg bortskämda! Det ska vara så helt enkelt ;-) Glad Påsk på er allihop! Kumlagänget

    SvaraRadera
  3. Äsch inte ett dugg bortskämda - det ska vara så helt enkelt ;) Glad Påsk på er allihopa. Kram Kumlagänget

    SvaraRadera
  4. Du har fått en award av mig, kolla min blogg!

    SvaraRadera
  5. OJ, ja vad är det för skillnad på jul och påsk hos er??? Jag är inte alls van vid påskpresenter och det är inte mina barn heller. Här blir det påskägg och inget annat! ;) Fast de fick varsin present av farmor. Sonen fick lite kläder och dottern fick en bok. Det är ju lagom mycket! GLAD PÅSK i alla fall. I efterskott. SÖÖÖTA barn! :)

    SvaraRadera