torsdag 22 april 2010

Te hos Renée

Idag när jag varit uppe på dagis o lämnat Matilda så styrde jag vagnen mot Vallgatan och traska in till Renée:) Jag hade med mig en liten cool present;) En registreringsskylt till hennes el-rulle! Asball!! När jag fota såg det ut som "fängelsekort" då hon höll upp skylten;) *hehe*

Hon vart ju superglad över denna skylt och det var ju himla tur;) Vi satt i köket o snackade i 190, så kul! Fick asgott te men minns inte vad det hette;) Får fråga en annan dag sen. Det var supertrevligt o ses och det lär ju bli snart igen:) Fun fun! Gibson-hunden var ju också med på ett hörn, men han var som Måns, tyst o sov det mesta;) Kul killar det där:D


Söt Gibson!!!

Tack söta Renée för en trevlig morgon och hoppas du fick på skylten.:) Nu ska jag fixa med maten..men har så ont i skallen så jag får la ta en tablett först. Ha en fin dag allihop.
Kram

1 kommentar:

  1. Lilla vännen... Var "vår vän" huvudvärken tvungen att hälsa på ;-) Jäkla skit! Kul bilder! Jag ser verkligen ut som en fånge på översta bilden!!! Tack för en trevlig pratstund, vill oxå gärna göra om den! Kramelikram!

    SvaraRadera