onsdag 21 april 2010

Irriterad

Jag blir så irr på Nässjö VC. Beställt min medicin (som jag behöver ha ut senast idag) via deras receptförnyelse på nätet. Hej o hå, det e fortfarande inte insatt! Ska det ta  över 2 dagar o rita i ett recept?? Knappast! Alltid gått smidigt innan men, nu segar det som f*n.:( Så, jag ringde upp o knappara in mitt personnummer och telenr och blev ännu mer irr när rösten sa att VC ska ringa upp mig kl 14:05. Ville ju prata med nån NUUU innan vi åker till stan o handlar. Gaaaah!

Väntar just nu på sjukgymnasten ska dyka in här, hembesök idag. Ha en fin dag alla..själv kommer jag bubbla av ilska känner jag.....

1 kommentar:

  1. Synd att vi inte hade pratat om detta innan för då hade jag kunnat säga till dig att det inte fungerar som det ska. Sist testade jag bara hur lång tid det tog (var ute i väldigt god tid alkltså) och efter tre veckor hade inget hänt! Jag säger bara DÅLIGT!!! Kram på dig och hoppas att det löser sig (det är inte någon medicin som jag har? du får ju ta av mig om jag bara har!)

    SvaraRadera