lördag 24 april 2010

Nässjö shopping

Tajm för lite shopping i Nässjö idag. Var lite segt för jag hade migrän under natten..men det fixade sig i alla fall. Tur det;) Syrran, Måns & jag tog bussen in till stan o mötte upp pappa utanför Thimons. Najs att ses! Vi knallade först till apoteket, jag var tvungen o ha nya migräntabletter och salva till Måns. Vidare in på Lindex, där jag köpte finaste klänningen till Michaela som hon ska ha på skolavslutningen. Blev även skjorta till Marcus som han ska ha på skolavslutningen.


*Marcus skjorta & Michaelas klänning*


Pappa shoppade loss åt kidsen och det gjorde även syrran. Skitbra.;) Slapp jag paya ju:D *moahahaha* Nä, men det e ju kanon med kläder:) Perfekt med sällskap när man ska shoppa, då köper de också;) Jag hittade fejk-jeans till Måns, var ju tvungen o ha dem ju.;)Coola!


*lite av det jag handla till Måns...*

*det syrran köpte..till Måns*

*leggings till tjejerna och tröja till Marcus*

*Ja det blev även AC/DC.....o lite annat:)*

Jag e nöjd med mina inköp fast vill dra till Ullared snart.DET vore ju skitskoj!!:) När vi shoppat klart blev det fika på Thimons o sen for vi ju hem.  En najs dag:)





1 kommentar:

  1. Ullared... Nu började det att rycka lite i min Ullaredstarm...

    SvaraRadera