måndag 29 mars 2010

Tiden flyyyyyyyger ju iväg :p

Känns som om jag skrev här typ nyss..;) men så var icke fallet då. Det har redan skuttat iväg en hel vecka och det gick jävligt fort kan jag ju säga;)
I lördags hade vi skoj:) Då var våra vänner från Kumla här och det var så himla skoj att jag redan nu har abstinens o vill ses nu på stört..IGEN. :)
Tack för en toppendäjt !!!



*Vi posar som vanligt;) Yeah!*

Ja vi fikade, pratade, lekte med kidsen o sen åt vi pizza.:) Jag hade gjort iordning en säck kläder åt Emma, o den fick Christer kånka ut till bilen sen;) *L* Emma ville inte följa med hem o skulle typ bo här;) Vad vi garva åt  henne, illskön liten tuffing det där:)


*här står lilltjejerna o har rockband;) Lät mycket..kan vi tillägga:D*
Ja, de hade roligt precis allihopa, och det e ju extra skoj då. Liksom alla i våra familjer får ju ut nåt av o ses.:)

Skoj däjt men ack vad trist det var o skiljas åt:( Fast, snart är det dags igen, då blir det lika najs som alltid:)

kramis<3

1 kommentar:

  1. Kan tänka mig att den lilla flickan INTE ville åka hem!!!

    SvaraRadera