lördag 6 mars 2010

Skitkul..verkligen skitkul...

..som om inte all annan jävla skit vore nog, nejdå, då ska man dessutom åka på o bli förkyld igen PLUS få tandvärk också. Ska det jävlas så ska det jävlas riktigt ordentligt. Vet ju att man får dåligare tänder vid graviditet och sådär, (kanske inte alla då men endel i alla fall..)men ändå.

Mitt lördagsgodis har bestått och gör ännu, av diverse värktabletter o hur kul e det? Vill inte egentligen men what to do?? Fick ju tid på måndag hos tandläkaren så jag får stå ut. Och, som en på Facebook skrev så har jag ju klarat av värre saker än så... :)
Det är ju så sant så.

Nu e det tyst här. Marcus stack upp på fotbollscupen, han börjar spela sen 19:30 och sen är prisutdelningen vid kl 00:50!!!! Mitt i natten för tjyven;) Ja, så är det. Matilda hon är hos farmor just nu, hon skulle sova över. Michaela har tillbringat hela dagen hos Emmy ( Renée; Jag hoppas att hon skötte sig?;) Eller blev hon kanske lite GNÄLLIG???;) ) men sen när hon kom hem så ville hon ju med gå till farmor.;) Så..nu e det endast ett litet barn hemma:) Lillprins Måns:)

Blir till att mysa med honom o mannen sen istället, för nåt gottigottigt blir det väl inte för min del...jag får nöja mig med värktabletter o tack tack för det finns.

Trevlig helg på er! Kram

1 kommentar:

  1. Hoppas värken går över... I tanden menar jag naturligtvis! Ska resten försvinna så måste det troligtvis bli 7 torsdagar på en vecka eller nåt... Kramis!

    SvaraRadera