söndag 21 mars 2010

A6

Blev A6 idag och en förbannelse massa av skor...;)
Inget par e dock mina..eller mannens..eller Måns;) Alla dessa paren är Marcus, Michaelas och Matildas skor:) Nöjda blev de ju ialla fall.
Själv köpte jag mig kläder till Måns kommande dop i april. Kan säga att det inte blev något färgglatt alls..;) Leggings, cool tunika i SVART. Japp, så som det alltdid slutar när jag ska handla kläder åt mig själv;) Fick ta o köpa en scarf..o den e färgglad iaf;)

Annars blev det även haklappar, jeans o body åt Måns, o jag passade då även på o köpa en dop-present åt honom. Blev ett halsband med en blå bil:) Jättesött:)

Michaela köpte sig ett par inlines. Blev ett par sånna här:

Också skydd & hjälm förståss:)



Hon betalade allt själv utom hjälmen.:) Bra att hon hade nåt o spara pengar till ju. Dessutom handlade hon LPS-djur. Dessa små djur med stora huvuden;) Söta är de ju..men när får man nog? Vid 2000 stycken eller??;)
Åt på Mc Donalds o det var gott. Mest kidsen som ville äta där, men det var minst kö dit så vi körde då på det. Mannen var lika hungrig när han käkat klart sitt;) *L*



*bilder på inlines lånade från stadium.se*




2 kommentarer:

  1. Håller med om detta med LPS.. Det räcker ju inte med 50 stycken direkt... Fina skor du köpte, kul med glada barn! (Å andra sidan mår plånboken inte toppen direkt...) Kramis!

    SvaraRadera
  2. Ja hon hade ju baaaara nåt på 60 ;-) *asg* B3

    SvaraRadera