söndag 8 augusti 2010

söndag igen

och jobb för mannen imorgon. Just nu är det tyst som i gravenn hr hemma. Svärmor har kidsen o jag har nyss roat mig med att framkalla 200 kort..IGEN! Fy fabian vad kort det blir;) Inte går det att bara välja några heller...nä nä, inte här inte! Nä, för det ska vara många.;) Jag väntar på att uppladdningen ska bli klar o tänkte då ta o pilla ner ett par rader i alla fall.:)

Hoppas att ni alla out there har en fin toppendag och så hörs vi en annan dag sen:) kramis

1 kommentar:

  1. Hallå, ja men visst är det kul med kort. Jag är precis som du och framkallar många bilder på en och samma gång. Det är snart dags för mig att framkalla igen=)Pular du oxå in dina foton i album? Då är det kul att titta på dem tycker jag.
    Ha en fortsatt bra dag du =)
    Kraaam

    SvaraRadera