tisdag 24 augusti 2010

Aaaaaaaaaaaaatjoooooo!!!

Ja, den kom som ett brev på posten, förkylningen-Allan. Usch o fy! Igår kväll var jag o syrran ute o gick Laeryd rundan, den långa varianten. Kändes inte bra. Ont ÖVERALLT o det kändes som om jag fått stryk eller nåt:( Kom hem, duscha/bada o sen kom migränattacken från helvetet!!!!! Det har varit MYCKET av just migrän nu ett tag och det är extremt jobbigt:( I alla fall så sluta det med imigranspruta o godnatt klockan 20:08.

Måns sov så bra o det tacka jag för;) I morse hade jag feber. Inte så mycket, men ändå feber. Ringde till syrran & hon var så snäll o tog Matilda till skolan plus hämtar sen. Jag ska vila mig igen efter detta inlägg o se på Hem till gården när Måns sover:) Sen måste jag upp till skolan på möte men det e bara ½ timme så det ska väl gå. Hoppas ni alla out there har en bra dag:)

1 kommentar: