söndag 15 augusti 2010

Marcus 13 år:)

Idag fyller han år, sonen min. Kan inte fatta att han redan är hela 13 år! Shit alltså. Tiden har verkligen bara sprungit iväg...nästan lite skrämmande;) Han firades av oss igår, o på morgonen fick han då paketen. Bland annat en ny skateboard, AC/DCpåslakan-set, AC/DC badlakan & lego. Han vart jättenöjd med allt så det var ju bra:) Såhär glad är man när man får paket:)

Vi städade o fixade o sen brakade kylskåpsdörren samman;) PANIIIIIK typ! Så mannen o jag dona en timme med det. Höll ju på o gå åt..för en kylskåpsdörr e ju ingen lätt fjäder direkt...så hände det som inte fick hända..min kota balla ur åter en gång o där låg jag raklång på golvet:( Nu fixade ju sig kylskåpet till slut så det var ju bra, men jag hade ju helst velat vara HEL SJÄLV också. Nåväl, bara att bita ihop o försöka stå ut. Gjorde tårtan..o rev choklad. Fick inte tag på svart o vit marsipan som jag velat ha, men jag fixade en fotbllstårta ändå:) Blev vit och brun choklad, o såhär såg det ut när jag var klar..


Aja, kanske ingen mästerverk, men har man ingen marsipan o använda så...

Gästerna kom och vi satt i vardagsrummet där Marcus fick paket o massa kuvert.;) Vad kan det vara i dem tro???;) Han satt där o var sååå glad.:) Han fick massor av pengar, 4 böcker, stiftpennor, kläder...:)


Vi satt ute på altanen o åt tårtan, ja fast inte jag då. Jag gillar inte tårta o har blivit laktosintolerant så jag åt sorbetglass istället. Lika gott det med! La sedan köttet i marinad o senare tände vi på grillen. Det doftade ljuvligt och jag satt nästan o dreglade;) Ingen var la gladare än jag när vi skulle äta det sen:) Sååå gott med grillat, can´t live without it!:)

Skate är kul..som synes:)

Marcus fick en bra dag och det var ett lyckat kalas.:)

Kramisar

1 kommentar: