fredag 25 juni 2010

Midsommar o kalas!

Lite sen med bloggningen, men attans om jag icke skulle ta o pilla ner lite om midsommar ändå. Matilda fyller ju år 26/6 men vi brukar fira henne midsommarafton o samlas hela släkten här hemma hos oss.:) Smidigt och bra! Gillar vi ju, eller hur?:)

I alla fall så var det först paketöppning på morgonen, Matilda ville det själv, fastän hon ju fyllde dagen efter. Men hon valde o öppna sina paket dagen innan:) Hon blev GLAD över allt och det var ju en himla tur det då;) På eftermiddagen kom släkten o då blev det tårta..svärmor bakat en men den vart totalt misslyckad;) Kids åt ändå..;)

Ja..det skulle ha varit en marängtårta..men som synes så blev det icke så;) *L* Skitsamma, men jag skulle gjort en egen tårta ändå..fast en envis svärmor som ville baka denna..;) In o öppna mer paket. Kan säga att det såg ut som julafton typ;) Mycket fint fick hon också o det tackar man ju för:)

*Här sitter hon o smajlar loss till alla kamerablixtar;) *

Vi satt sen ute hela tiden o det var så vackert väder. Kids badade i poolen, det var premiärdoppet! Så vi hörde dem yla då de kröp ner i det något kalla vattnet:) Kul hade de ju i alla fall, det var ju roligt:) Sen blev det grillat. Så gött!!! I LOVE KÖTT!:) Så najs o mumsa i sig ihop med sallad o grillade majskolvar. Yum!
Pappa satt o gosade in sig med Måns:) KUL! & de två är så gulliga ihop tycker jag. Blev mer foton så jag visar la några. Jag posar på ena..;) *asg*

*Morfar med Måns*

*Midsommarfin liten kille*
*Jag...*

1 kommentar:

  1. Nu blev jag hungrig ju när jag såg all god mat... Hoppas tårtan gick att äta fast den var misslyckad! Kram kram!

    SvaraRadera