onsdag 2 juni 2010

Ja, visst är det sötaste Måns:)

Kan inte sluta att tycka han e sötast;) Han e ju mammas pojk denne lille fina goding:) *LOVE YOU* Fotat honom..*nähä??!?!* i 190 igen..;) Så det blir en liten bild på underverket:)


Idag var vi i stan o handlade blommor IGEN! Hann ju inte att handla allt sist för vi kom ju dit typ 15 min innan de stängde;) Så nu tog vi då alltså resten av blommorna:) Detta blev resultatet:


Blev även 2 andra prästkragar-liknande mörklila blommor som jag ska plantera på fredag på Mats grav. Det fanns inga svarta blommor..så mörklila får duga. Ni förstår, Mats gillade svarta blommor...

1 kommentar:

  1. Helt svarta blommor är nog svårt att få fram, jag tror inte ens det finns helt svarta utan att de har någon ton av typ lila eller blått i sig. Hoppas dom blev bra iallafall. jag har inte köpt mina sommarblommor än, har inte bstämt vad jag ska ha än så jag väntar...
    Ha det bäst och kramis!

    SvaraRadera