fredag 7 maj 2010

Stan x 2

Det var en sjuhelvetes blåsig o kall dag här idag. Och dessutom hade vi tid inne hos logopeden kl 11 så det var ju bara till att bita ihop o ta 9:18 bussen in till stan. Jag, Måns, Matilda o min syster yster Lena som åkte. Vi var på apoteket först o jag hämta ut lite mediciner. Sen till Lindex..syrran handla ihäl sig;) O jag själv köpte en vit body åt Måns (tycker det e så bra för det passar till allt:) ) & en gitarr-slips till Marcus. Döfrän är den:)

Syrran handla en del till Måns och sen träffade vi käre pappa min på stan. Han trava runt där med sina fejk converse o hade varit på JC o köpt en sjal med NITAR på.;) Han e störtskön! :) Han hade med handlat till Måns....en FIX sjömans body. Så söt att jag bara stod o gapa:) Även en söt Emil-body hade han handlat. Så snällt av dem:)


*allt syrran köpte*



*Sjömans bodyn o Emil bodyn..tokfint!!*

Nu har vi just kommit hem från stan igen..mannen, jag, Måns o Matilda var där o handla mat o sånt. Marcus o Michaela e i torpet o imorgon ska de stå på loppis i Tranås o sälja grejer. Vi ska dit o kolla in lite o Matilda kom med en snilleblixt att vi kunde köpa tillbaka alla saker som ska säljas..;) Mmmm nej, jag tror inte det nej;)
Köpte mig en påse med chips. Ska testa OLW´s Super taste påse. Hoppas de e goda.:) Trevlig helg på er!

1 kommentar:

  1. Jösses vilken köpgalen syrra du har!!! Hälsa din pappa från mig nästa gång du pratar med honom :-)

    SvaraRadera