tisdag 4 maj 2010

Längesen nu..igen!

Noll tid över för denna blogg:/ Men å andra sidan, vem bryr sig?;) Jag kör liten uppdatering så blir det nog bra:) Ihelgen hade vi klädrensning delux här hemma. DOG ju fan på alla kläder. Blev sammanlagt 18 knökafulla sopsäckar med bara kläder till klädinsamlingen. Helt otroligt ju! Fast när jag tänker efter e det inte alls speciellt konstigt eftersom att jag sparat A*L*L*T sen Marcus föddes för snart 13 år sen!!! :)

Söndags eftermiddag hade vi ett efterlängtat och mycket trevligt besök av Familjen Stenehag.
*Anna o Måns*
*Anders & Viktor*
*Jag o Matilda*

Vi satt o tjötade och fikade, precis som "the good old days" och superduperskoj var det! Matilda o Viktor hade skitskoj:) Roligt för dem. Linn, Anna o Anders dotter, var inte med, men ser fram mot o träffa henne nästa gång. Då bär det av till dem i Nässjö för grillning o annat skoj:)

Kramis


2 kommentarer:

  1. Jösses vad kläder! Hur i hela friden fick du plats med dom?

    SvaraRadera
  2. hallå gumman!
    Är de denna bloggen du skriver i nu...inte hållt koll på de har ju själv inte varit så uppdaterande i min.Har ny bloggadress nu www.jonnarebecca.blogg.se
    Ses snart så man får snufsa på lille Måns innan han har börjat skolan;)
    kram

    SvaraRadera