lördag 2 oktober 2010

Magnetröntgen på g

Jupp, lördag idag och Magnetröntgen som hägrar. Jag ska in o få MR på min ländrygg~IGEN! Ni får hålla tummarna att det har skett nån slags förändring på kotorna så de kan operera eller åtgärda skiten på ett eller annat sätt. Är så jävla less på o jämt ha ont o ej kunna göra saker som man vill! Störande! Okej, det är ju som det är, men vill ju kunna planera lite saker o göra grejer. Måste be om hjälp till mycket o det är inte skoj.:(
Får la leva med skiten i guess, för med min tur så lär det inte bli nån operation:P Ja visst e jag positiv?? ;) Nä, men kan inte vara annat än negativ när allt och då menar jag ALLT inom hälsa jämt ska jävlas och strula. Nu ska jag ge Måns mat i alla fall, det är ju alltid najs:)
Ha en bra dag alla:)

Kramis

1 kommentar: