lördag 10 juli 2010

Fy vad elakt!

I går var det sommarlunch på mitt jobb. Alla skulle till Hotell Högland kl 12:00 och mumsa god mat. Alla, utom jag! Jag var inte bjuden till mitt egna jobbs lunch...känns ju skitskoj..NOT! Syrran, som varit hemma o sjukskriven sen januari var minsann bjuden..men inte jag. Så det känns lite som om man e bortglömd..men hur kommer det sig då att de kom ihåg o bjuda syster yster? I don´t get i!

Aja, skit samma nu, men inte fan var det så schysst tycker jag. Mannen har vart iväg hela veckan lång på kurs o det innebar= ensam med alla 4 kidsen. Gått bra o så, men det känns att man lever..;) I kväll kommer han hem, mannen i mitt liv.
Puss på dig!

Hoppas ni andra mås toppen i solen..i don´t...:(

2 kommentarer:

  1. Hoppas du inte tar åt dig för mycket... Vet när jag var mamma-ledig så fick jag ingen julklapp... Skit i dom bara!
    Kramis!

    SvaraRadera
  2. NÄÄ är det sant! FY FAN va dåligt måste jag säga.Kan de bjuda andra som går hemma kan man väl för fan bjuda även de som e mamma lediga jävla dåligt om du frågar Mig.
    kram på dig!

    SvaraRadera